Adresa: Masarykova, 250 88 Čelákovice, Česko
Rok otevření: 1873
GPS: 50.15823708160842, 14.754126563927885
Plus kód: 5Q53+7J Čelákovice, Česko
Oblíbené směry: Vlakové nádraží Neratovice, Vlakové nádraží Koín, Vlakové nádraží Milovice
Mapa:
Níže můžete vidět obrázky a recenze od společnosti Google:
21.3.2022
Fajn lidi z SDH Čelákovice mě pozvali na návštěvu hasičské zbrojnice.
Dozvěděl jsem se o zajímavostech, které v Čelákovicích jsou, určitě se sem brzy vrátím.
2.9.2019
Po nedávné rekonstrukci hezké nádraží. V blízkosti parkování vozidel zdarma. Vybudovaná úschovna jízdních kol poplatek 5,- Kč/24hodin.
Nedaleko cukrárna, občerstvení.
MÍNUS: neukáznění cestující, kteří znečišťují prostory nádraží a blízké okolí.
12.1.2020
Malé městečko v Polabí, kousek od Prahy v dosahu PID. Středověká tvrz s muzeem, kamenný kostel na břehu Labe.
2.2.2021
Hezky opravené celé nádraží, nový podchod, koleje, téměř vše...
31.5.2022
Trať Lysá nad Labem - Praha Vysočany patří k železnici č. 231, která má celkovou délku 73 km. Vlaky jsou označované jako linka S2. List povolení Františka Josefa Prvního ze dne 7. listopadu 1881 udělil společnosti pro zřizování rakouských železnic místních právo ke stavbě a užívání železnice místní z Čelákovic do Brandýsa nad Labem ze strany jedné a do Mochova na straně druhé. V roce 1883 Rakouská společnost místních drah zahájila provoz na nové trati z Čelákovic do Brandýsa, spolu s tratí do Mochova, která tehdy sloužila jen pro nákladní dopravu. Kromě pražských stanic se na trati nacházejí i další železniční uzly - Čelákovice (odkud odbočuje regionální trať do Neratovic a trať do Mochova), Lysá nad Labem (kde odbočuje elektrizovaná trať do Ústí nad Labem), a trať do Milovic. V poslední době prošla stanice rekonstrukcí a krásně prokoukla.
The Lysá nad Labem - Vysočany route belongs to the railway No. 231, which has a total length of 73 km. Trains are referred to as Line S2. The Letter of Franz Josef First Grant of November 7, 1881 granted the company for the establishment of Austrian Railways the local right to build and use the railway from the town of Čelákovice to Brandýs nad Labem on the one hand and to Mochov on the other. In 1883, the Austrian Railways Company started operations on the new line from Čelákovice to Brandýs, together with the line to Mochov, which served only for freight transport. In addition to Prague's stations, there are other railway nodes - Čelákovice (from where the regional route goes to Neratovice and the track to Mochov), Lysá nad Labem (where the electrified route leads to Ústí nad Labem) and the track to Milovice.